Wybierz producenta

Płatności Shoper

Biuro


Znasz to? Zaczynasz pracować, szukasz dokumentów, musisz je znaleźć… Gdzieś muszą tu być, odłożyłeś je ostatnio, bo to one miały Ci pomóc właśnie teraz napisać sprawozdanie. Szukasz, minęło już trochę czasu, sprawozdanie miało być na wczoraj. Sterta różnych dokumentów, ale nie ma tych których potrzebujesz. Myślałeś, że pójdzie sprawnie. Ostatnio szukałeś też długopisu. W jakim otoczeniu lubisz pracować? Często zwracamy uwagę na ciszę i spokój, które idealnie wpływają na kreatywność i efektywność w pracy. A jak ważny jest ład i porządek otoczenia, w którym pracujemy? Jak bardzo przekłada się on, na wykonywane przez nas obowiązki i wydajność spędzanego czasu w biurze? Przejrzystość otoczenia, w którym panuje ład i porządek zdecydowanie zwiększają efektywność pracy. Poprawiają samopoczucie i powodują zadowolenie. To ważne emocje, które przyczyniają się do tego, że wysiłek intelektualny podczas wykonywanej pracy jest dla nas mobilizujący, a nie wyczerpujący. Uporządkowane biurko, czyste półki i schludne szuflady to podstawa do miłego i efektywnego czasu spędzonego w biurze. Fajnie wiedzieć gdzie co leży i mieć na biurku miejsce do postawienia kubka z ulubioną kawą lub herbatą. Komfortowo przyjmować gości i interesantów, którzy nas odwiedzają. Sprawne przygotowanie przestrzeni do pracy, na pewno pozwoli Ci miło spędzić w niej dzień.

Pomocne produkty:

  • innowacyjny mop do tablic suchościeralnych
  • ściereczki z mikrofibry do uniwersalnego zastosowania
  • magiczne gąbki i pady z melaminy do usuwania trudnych zabrudzeń np. na ścianach, kafelkach
  • miotełki do kurzu do trudno dostępnych miejsc np. lamp, wysokich szafek

Produkty do czyszczenia okien i podłóg znajdą Państwo w innych kategoriach.

Zestaw do zamiatania "Leniuch"
VERMOP Salmon GmbH 
Zestaw do zamiatania "Leniuch"
Cena: 253,63 zł
szt.
zobacz więcej
Wąż do nalewania wody Vermop®
VERMOP Salmon GmbH 
Wąż do nalewania wody Vermop®
Cena: 244,75 zł
szt.
zobacz więcej
teleskopowa miotełka do kurzu 1-2,5 m, wełniana
Stadsing A/S 
teleskopowa miotełka do kurzu 1-2,5 m, wełniana
Producent: Stadsing A/S
Cena: 119,00 zł
szt.
zobacz więcej
teleskopowa miotełka do kurzu 1,3-2,5 m
Stadsing A/S 
teleskopowa miotełka do kurzu 1,3-2,5 m
Producent: Stadsing A/S
Cena: 109,00 zł
szt.
zobacz więcej
Bagnet do czyszczenia kaloryferów
VERMOP Salmon GmbH 
Bagnet do czyszczenia kaloryferów
Cena: 99,87 zł
szt.
zobacz więcej
Mop wymienny Brush do czyszczenia kaloryferów
VERMOP Salmon GmbH 
Mop wymienny Brush do czyszczenia kaloryferów
Cena: 78,53 zł
szt.
zobacz więcej
rączka Green-Tex® Interior 71cm
Stadsing A/S 
rączka Green-Tex® Interior 71cm
Producent: Stadsing A/S
Cena: 46,00 zł
szt.
zobacz więcej
teleskopowa miotełka do kurzu 75-108 cm, wełniana
Stadsing A/S 
teleskopowa miotełka do kurzu 75-108 cm, wełniana
Producent: Stadsing A/S
Cena: 38,35 zł
szt.
zobacz więcej
mop Green-Tex® Interior Duo
Stadsing A/S 
mop Green-Tex® Interior Duo
Producent: Stadsing A/S
Cena: 37,31 zł
szt.
zobacz więcej
Szczotka do czyszczenia szczelin SaniFix
Stadsing A/S 
Szczotka do czyszczenia szczelin SaniFix
Producent: Stadsing A/S
Cena: 35,83 zł
szt.
zobacz więcej
  • nowość

Specjalistyczne środki czyszczące do biura – dlaczego warto?

Środki czyszczące stanowią nieodzowną pomoc nie tylko w codziennym, ale i gruntownym sprzątaniu przestrzeni biurowych. Szczególnie w biurach korporacji, gdzie współpracuje ze sobą wiele podmiotów zatrudniających sporą liczbę pracowników, nie trudno o rozprzestrzenianie się zarazków, wirusów oraz bakterii. Nie każdy płyn do mycia podłóg, który na co dzień sprawdza się w domu, może więc radzić sobie w miejscach pracy. Na szczęście w naszym sklepie internetowym znajdziesz specjalistyczne środki czyszczące do biura, które pomogą Ci w łatwy sposób przestrzegać standardów higieny i podnieść poziom bezpieczeństwa zdrowotnego w swojej firmie.

Środki czyszczące do biura od Buzil i nie tylko

Jednym z największych źródeł zarazków w biurze są powierzchnie i przedmioty, których dotykamy wszyscy. Czy to klawiatura, drukarka czy telefon stacjonarny – nasze dłonie stale narażone są na kontakt z bakteriami i zarazkami. Profesjonalne środki czyszczące do biura ograniczają ich ilość i zmniejszają ryzyko infekcji pracowników nie tylko w sezonie grypowym. Dlatego tak ważne jest, by inwestować jedynie w jakościowe środki cenionych na rynku producentów takich jak Buzil, Greenspeed B.V. czy też Method Products LTD. U nas znajdziesz ich produkty!

Akcesoria do sprzątania biura oraz pozostałych przestrzeni wspólnych

Nie samą pracą żyje człowiek i nie z samego biura składają się zakłady pracy. Nie warto zapominać więc o inwestycji w kluczowe środki czystości dezynfekujące pomieszczenia socjalne, w tym toalety czy wspólną kuchnię. Przy czym w pobliżu produktów czyszczących swoje miejsce powinny znaleźć również akcesoria do sprzątania biura oraz pozostałych pomieszczeń służbowych. Dbając o to, by każdy z pracowników miał łatwy i stały dostęp do rękawiczek ochronnych, ściereczek czy środków dezynfekujących, wyrażasz troskę o zdrowie każdego z nich.

Akcesoria do sprzątania biura – detalicznie i hurtem

Czy wiesz, że w naszym sklepie znajdziesz nie tylko profesjonalne środki czyszczące, ale i wysokojakościowe oraz wytrzymałe akcesoria do sprzątania biura? Możesz dokonać zakupów detalicznych lub hurtowych – druga z opcji jest szczególnie komfortowa, jeśli przestrzeni, które podlegają regularnemu czyszczeniu, jest więcej oraz jeśli łączysz w jeden zakupy do biura i domu. Pamiętaj, że oferowane produkty i akcesoria mogą skutecznie eliminować różne źródła zarazków, dbając o czystość podłóg, mebli i tapicerek, luster i szyb oraz urządzeń elektronicznych. Zachęcamy do zapoznania się z opisami poszczególnych produktów, by dopasować swój wybór do konkretnych potrzeb.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl